Huraay!!! He's back!

I felt the urge to ring him last night (yes, the overseas call), and apparently he was already home! I've been missing him badly, didn't have the chance to communicate for the past.. er.. several days, so I didn't really expect much -- and his return was a supersweet surprise. He then called me back and we spent almost an hour on the phone.

So we exchanged stories, jokes, laughters, and of course "I-miss-you"s and "I-love-you"s *blushes, blushes, lotsa smiles*. Sorry for those who are currently not in the same mishy mushy lovey mood, I don't mean to piss you off, hehehehe...

The side effect is that I am now missing him even more *sighs, still with wide smile*.

8 comments:

mellyana said...

duh, aku tuh sampe kebawa rasa kangennya loh, jadi kepengen nelpon juga (ngarang banget ya...)

'ka said...

wow.... long distance eh??? :) udah brp lama long distance nya?

Dinda said...

alamaaakkk... postingan kangen-nya teteeeeuuupp! bikin iri deh! sapa sih orang yang ehm... beruntung itu?

Little Sis said...

Hah???? Anybody who wants to know the guy just ring me. I can exactly show you who is he... :))
Sis, just bring him in your prayer then let God do the rest....

Sontoloyo said...

Huaaaaaa....gile ellen bener-bener lagi
"SUPER KASMARAN MODE : ON BANGET GITU LOH"
Beuuhhh sedikit jijay..tapi bisa di maklumkan lah...long distance memang suka membawa perasaan sampai pada spektrum yang paling ujung dari rasa kangen.

Boe said...

duh ... terbang lagi deh dia ke awan-awan ... :)

YANG PUNYA said...

melly: kangen emang bisa menular! :D

ka: iya nih... long distance... bawaannya kangen terus! udah berapa lama? ehm-ehm dah!

dinda: sorry, gal, can't help it *nyengir*. maksudnya ini orang yg beruntung apa yang kesialan ya? hihihi...

detong: iya, dia bilang dia mo curhat sama kamu, hehehe...

sondi: jijay tapi lo sirik kaaaaannn!

boe: betul pak. gak perlu paket roket lagi ke sananya...

Apey said...

Elen....wiuhh...jadi kangen juga nih..maksudnya kangen utk bisa ngrasain kangen lagi kayak kangennya kamu nih...heheh.bingung ya..i'm happy 4 ya jeng :)